SNÖ?

För någon vecka sen såg man folk som låg och solade, nu SNÖAR det helt plötsligt?! Vafan..? SUCK!!
Tycket inte om snö någonstans..

Det var så jävla kul imorse. Min sambo var inte alls glad över att behöva gå ut och jobba i snöstormen, så jag jävlades lite extra med honom och sa att jag skulle krypa ner i sängen och sova en stund.. Innan jag gick och la mig så startade jag telefonen som för en gångs skull var avstängd för att jag skulle slänga iväg ett sms till min käre vän Ulrika som fyller år idag. PIP PIP, sms från chefen som blivit sjuk. Det var bara masa sig upp och springa iväg till bussen för att åka till jobbet. Här sitter jag nu och har precis slängt i mig lite lunch!

Vad tycker ni om snö?

Kommentarer
Postat av: Sofie

JAG FULLKOMLIGT HATAR SNÖ!!

2011-05-03 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0