suck..

Idag är min första lediga dag på länge. Blev till att åka till centrum och hälsa på gamla jobbet på camillas, blev dessutom bjuden på lunch av min (fd) chef1 Det tackar man inte nej till! Efter det hann jag inte hem innan det var dags för att hämta Elna på dagis så jag vandrade omkring i centrum i typ 3 timmar. Shoppade 2 par jeans (vita och svarta) som var väldigt behövligt! Hittade en ljusblå tröja också. Så himla fin! Köpte min första ischai också ;) Gott som attan! Hade iofs inte förväntat mig något annat eftersom jag älskar chailatte..Mums!

Nu är det packning som pågår här hemma. Ser ut som en svinstia med alla prylar överallt! SUCK!!
Hoppas hoppas hoppas att Akelius hör av sig så vi kan få en lägenhet nu och slipper flytta till svärföräldrarna medans vi letar :( trångt och jävligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0