lägenhetstittade!

Idag har jag jobbat (gick upp klocka 5..) Snark! Sen åkte jag iväg och hämtade busan på dagis för att en invänta älsklingen och åka och titta på en lägenhet!

Den visade sig vara där jag jobbade (det hade jag aldrig gissat på). Blev lite smått besviken då jag vet att det inte fanns någon lekplats i närheten och busan älskar ju att åka kana och leka i sanden..
Lägenheten var liten och mysig för den som bor själv. Pyttesmå rum som man kan fixa till. Tyvärr får vi inte ens plats med Elnas säng i sovrummet eller vardagsrummet och vi skulle få köpa ett mindre köksbord eftersom man knappt fick plats i köket :( Förstår inte vafan Akelius tänker med som erbjuder ett råtthål till en småbarnsfamilj. Skäms på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0