Hemma hos mami!

Imorgon tar min syter srudnten inne i stan. Därefter är det fika och sånt hemma i Ösmo :)
Det var meningen att jag skulle möta upp dom andra utanför Emelies skola, men bestämde mig för att ta med min lilla sessa och åka till mamma idag istället för att hjälpa till med bakning och sånt nu när hon jobbar :) Hon har tillräckligt att baka så jag ställde mig precis och gjorde cheesecake! Så himla gott! Mamma ska gör tårtor, chokladkakor osv. Blir en riktig svullodag..
Eftersom det är å mycket studentfiranden och syster vill ha med så många släktingar som möjligt så blir det fika för familjen imorgon och en feting fest på lördag med smörgåstårtor och mer därtill! :D Klagar inte alls, mamma smörgåstårtor är dom bästa!

Åkte till centrum i morse och köpte lite studentpreenter till syster, sen vidare mot Västerhaninge där jag och Elna mötte upp andra systern för att gå på den 3e systerns begravning. Låter det krångligt? ;) Sen handlade vi lite till bakningen och åkte vidare till mamma. Sitter nu här och ser på när en nybadad Elna trycker i sig popcorn (hon älskar sånt!)

ha en fortsatt bra kväll alleammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0