Det här gick ju bra!

Då har man jobbat sin första natt. Gick ju väldigt bra om jag får säga det själv! Började 21.00 och slutade 07 i morse, tog bussen strax över sju och skulle byta vid södra. Som vanligt var bussfan försenad och jag fick gå hem :( Det tog ju bort mer sovtid för mig. Hursomhelst så tog det miog typ 30min extra att komma hem, så jag slängde i mig en manna frutti som är så jävla goda och la mig och försökte sova. Det tog en stund att varva ner men vips så vaknade jag och klockan var då 15 ;) (snacka om att sova bort en hel dag).. Älsklingen ringde och sa att dom var på g hem så hann tillochmed krama om min prinsessa som jag har saknat så hinla mycket dom här dagarna dom vart på landet. KÄRLEK! Fick skjuts till centrum och nu är man på jobbet igen :) Hoppas på en redig lön så man kan hitta på något roligt! Imorgon är jag ledig, men då bär det av till eckerö-linjen och inhandla lite småsaker inför sommaren, sen vidare till KB för middag och mys! NÄR FAN SKA JAG HINNA DUSCHA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0