På jobbet

Då sitter man på jobbet. Har precis slutat men ska ha möte om ett tag, så jag passar på att ta mig en kopp varm choklad och blogga lite :)

Tittar ni på Big Brother något? Inte alls lika "intressanta" människor som det har vart tidigare, då man fastnat för någon direkt. Det har iallafall jag gjort som inte har mycket mer till liv än att följa såna skit program ;)
Men det kanske blir mer intressant med tiden.. tycker det är superkul att titta på människor som gör bort sig. Skulle nog KANSKE tillochmed kunnat medverka om jag inte haft barn. Nu vill jag inte vara utan min skrutt så länge. Och inte min Niklas heller såklart :)

Vi funderar förresten på att söka oss en lägenhet i Handen. Helst en hyresrätt, så om ni vet någon 3a eller 4a där omkring eller iallafall Söder om Stan så får ni gärna hojta till! För tillfället bor vi i en andra hands lägenhet som vi måste lämna i slutet av Augusti. Det är lite brådis om vi ska hinna få en schysst lya.
 Jag vill så gärna hinna flytta i början av sommaren så man kan fira Elnas 2 års dag där. Kan inte förstå att hon blir hela 2 år! Tiden går så fort. Måste få mig ett fast arbete så man kan börja producera nya bebisar! :) Niklas tjatar ;)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0