Hemkommen igen!

Ledsen för den dåliga uppdateringen (som vanligt..) men den här gången har jag faktiskt en anledning. Den kallas SEMESTER!! ;) Har haft min vecka nu. Den bar oss hela vägen till Skåne och vackra Mölle, sedan iväg till Gbg och finfina Särö. Får ju inte glömma Katrineholm och 2 underbara dagar med pappa heller. En händelserik vecka med 170mils bil-åkande ;) Har haft det toppen trots att vi inte hade något internet. Inte tittade vi på tvn heller. Riktigt skönt faktiskt! Idag var första jobb dagen. Gick bättre än förväntat och jag kände mig knappt trött alls! :) Hoppas att ni alla har haft en bra semester och en bra sommar så hoppas iallafall jag på mer SOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0