En riktig slappar dag..

Jag avskyr när man skriver massor och texten sen försvinner! Inte nog med en gång tydligen, utan två! :@ Idag är det hur som helst en riktig slappar dag. Har hunnit med att sova, duscha ch titta på tvn. riktigt jobbigt må jag säga ;) Hehe. Elna var ju sjuk i Fredags och fick hämtar från dagis så det blev inte så mycket vila den dagen. Men det gör ju inget, bara jag får umgås med min tösa! :) hade egentligen tänkt att åka till lägenheten idag och fixa iordning, (Vi flyttar ju redan imorgon!!) men det känns inte som någon större idé då jag inte har någonstans att göra av alla saker jag packar upp. Vi har fått hem alla möbler nu, men dom måste ju mekas ihop och det känns som att man bör vara minst 2 personer så ingen skadas.. bara soffan vägde ju en hel del.. Måste berätta mer om lägenheten och möblerna sen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0