Svinkallt!

Den här dagen började som ett helvete rent ut sagt :P
Igår kväll så tittade jag igenom så jag hade allting klart för idag när jag skulle till jobbet.
Imorse såg jag min feta plånbok titta ut ur jackfickan och tog ut den för att slippa kånka runt på den när jag jobbade och för att inte tappa den. Gick lugnt ner till tåget, men var ändå 10 min för tidig! När jag stod och vänta , så slog det mig att helvetes jävla skit! Mitt busskort ligger i plånkan. Typiskt mig!! Det var till att springa hela vägen hem i -23 grader för att försöka hinna med tåget till jobbet.. Det gick ju såklart inte. Jag hade super ont i halsen efter ett tag och kunde knappt andas pga, kylan. Ni som brukar springa vet ju hur det är ;)
Det blev till att gå och vänta på bussen och bli ett par minuter sen på jobbet.. usch! Att inte komma i tid är bland det värsta jag vet! Som tur är så händer det nästan aldrig!!

Gått kalas bra på jobbet annars, vi har alltid lika roligt. Ett riktigt underhållande jobb faktiskt, med roliga och snälla människor. :D
Underskattat är det också..

Nog om det. Hur har er helg vart hittills? Gjort något roligt?

Har syster Lisa här på besök som jag kanske skrivit tidigare. Kul kul!

Ikväll blir det räkor och vin! MOOOOOOOOOOOOMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0