Rönninge by + 100 andra tankar?

Är fortfarande sjuk, men värst är nog lillskruttan som hostar och har feber..
hur som haver så har jag lovat henne att vi ska till Rönninge by idag och titta på djuren. Om hon orkar det dvs..
Tur att det är utomhus! Om inte annat så får vi oss en härlig promenad!

Längtar till sommaren! Gå ner till stranden, sol & bad.. En picknick korg fylld med godsaker.. MM!

Skrev ju igår att Nicke var och hyrde film, The Bounty hunter blev det med Jennifer Aniston. En helt okej film faktiskt, men tyvärr inte så bra som jag hade hoppats. Jennifer Aniston är en grym skådespelerska (Faktiskt en av mina favoriter), så jag har kanske lite för höga förväntninar på hennes filmer..

Det värsta som finns måste nog vara när allt man skriver plötsligt raderas!  Vart tog brev skrivandet vägen? Hur hade det vart om datorer inte fanns? Då hade det ju uppenbarligen aldrig funnits några bloggar. Hade allt man skriver kommit ut i någon tidning? Det är ju omöjligt med så många bloggare som det finns idag.

aja, just nu snurrar alla möjliga tankar och funderingar runt i skallen, det får bli till att skriva av mig lite mer senare så slipper ni läsa om 100 olika saker i ett inlägg. ;)

Nu ska vi iallafall äta lite lunch, göra oss i ordning och vänta på Niklas så vi kan bege oss vidare ner till Byn!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: sofie

hej min vän!! Jag gillar din blogg allaredan så fortsätt skriva!!

2011-02-05 @ 19:32:15
URL: http://soffentott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0