Läskig källare!

Imorgon bär det av till Astrid Lindgren igen. Elna äter fortfarande inte så mycket som hon ska, så vi ska in och se vad dom säger. Niklas kan inte slita sig från jobbet då alla ska på möten osv så snälla svärfar kör in oss!

Om ni vill vara med om något läskigt, så kan ni gå ner i våran källare! Den är bara.. burr! Har vart rädd för den sen hissen åkte ner dit i mörkret utan att det var någon där.. usch och fy! Riktigt kusligt må jag säga.. eller skriva.
Hursomhaver så var jag och Niklas nere där nu för ett par minuter sen, bara av ren nyfikenhet. Det är säkert 4-5 dörrar där så vi visste inte alls vilken vi skulle in i, (fick testa oss fram) :P
väl där inne så var lampan tänd (såg ingen där innan) och ett förråd var öppet. Kanske bor det någon där? Känner mig ständigt iakttagen när jag står och väntar på hissen.. Läskigt!

Måste tacka min underbara vän Ulrika för att du kom och umgicks med oss igår/idag! Det är alltid lika kul att ha dig här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0