DU!

Vet du hur man fixar in bilder i bloggen utan att dom ska hamna i en annan mapp? Är så trött på det här nu. Ingenting vill fungera. :( Kan du hjälpa mig tror du? Hör av dig.

Har precis kommit hem ifrån dagis, det är bara -10 ute men känns betydligt värre trots att solen skiner på. Har kurat ner mig i soffan under ett täcke med en kopp te och en smörgås. Super mysigt med lite ensamtid ibland! :)

ikväll ska vi till Jens. Han fyllde 21 i Söndags (Gattis till honom!) så ikväll blir det Tårta. :) Älskar såna där sötsaker..


Kommentarer
Postat av: Anonym

När du skriver ett inlägg så finns det två rader med som typ små bilder på. Tryck på den som är längst till vänster på den understa.

Om du trycker på flärpen med bilder kommer du bara in där alla bilder sen sparas.

Jag vet inte om du förstår hur jag menar. Men gör ett försök :)

Lycka till!

2011-02-22 @ 11:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0