Jobb jobb jobb

Stor trivs verkligen på jobbet! Alla får mig att bli så glad hela tiden :) Får alltid höra hur duktig jag är, att jag är klok, begåvad och vacker! Känns underbart att få så mycket komplimanger hela dagarna ;)

Var förvånansvärt pigg i morse när jag åkte iväg till jobbet. Sen gjorde jag det dummaste man kan göra. Hade en liten rast så slängde mig på soffan och slappade ett par minuter, då vände det till att jag blev trött och degig istället. Fy mig! Nu börjar det dock kännas bättre.
Det kom en liten regn skur för ett tag sen, men nu är solen tillbaka :D

Har rast ca en timme, vad ska man då hitta på? Har hört att det ryktas att familjen och Ullis ska in till Centrum och shoppa lite, kanske smyger lite på dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0