Jävla busstider!

Den första bussen vi skulle ta till dagis var någon minut sen, vilket resulterade i att vi missade den andra bussen. Fick därför gå till dagis. Detta gjorde att jag missade den bussen jag brukar ta till jobbet (åker alltid tidigare så jag kan ta det lugnt en stund..) så jag fick ta en senare buss och nu sitter jag här och väntar på arbete. SUCK! Kan inte busschaufförer kommunicera med varandra och se till så att alla hinner med de bussar dom ska åka med?
Nu hade jag ju en jävla tur som inte börjar förrens om en halvtimme..

Känner på mig att det här kommer att bli en dag fylld av stress. När jag slutar vid 15 tiden så ska jag hinna in och ta en ny fästing spruta, sen hinna med en buss till dagis så jag inte hämtar Elna försent. Se om vi tar en promenad hem eller en buss beroende på väder och tider, sen ska vi åka iväg och handla inför helgen, sen tvätta, laga mat.. välkommen till verkligheten!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0