Bilder.

Äntligen ligger det lite fler bilder på datorn nu! Har inte funnits någon tid eller ork till att slänga in dom även om det bara tar några minuter..

Idag var jag och Elnabusan hos en dietist. Hon tyckte att Elna åt så bra hon bara kan och hade inga som helst klagomål eller så. Skönt! :) Vi ska testa med lite näringsdrycker nu i 2 månader och se om kroppen vill ta upp det så hon kan börja gå upp lite mer i vikt. Då kanske hon äntligen orkar börja gå också! :)
För någon dag sen började hon Äntligen att resa sig från golv till soffa. Jag är riktigt riktigt stolt må jag säga! :))

Efter dietisten åkte jag och lämnade av Elna på dagis för att se bege mig till Handen och möta Sofie och lilleman! Hade det toppen som vanligt, så det tackar vi för! :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Åå älskade lilla Elnus, tyckte hon om det?? :D

Tack själv!!! <3

2011-04-27 @ 21:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0