Möte

Tänk vad mycket man kan lära sig genom att bara lyssna! För ett tag sen så skrev jag väl om att jag var på en matlagnings-kurs. Eller? (Minnet är bra men kort..)
Idag var jag iallafall på ett möte och lärde mig lite mer om mat hos personer med demens och diabetes typ 1 & 2 osv.. riktigt spännande faktiskt! Det kanske hjälpte lite extra att hon som höll i mötet var så duktig! Dietist dessutom!
Jag har aldrig vart någon som har lätt att ta in iformation genom att bara lyssna, jag vill helst testa på att laga maten osv, men nu känns det faktiskt som att det har varit en riktigt lärorik dag :)).

Ska be gubben slänga in lite nya, fina bilder på datorn idag. Trots att vi har en superbra digitalkamera så tar vi mest kort med hans Iphone. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0