Grattis till mig!

Igår var det grattis till mig. Hade familjen + Ullis på besök. Vi åt tacos och fikade med tårta bland annat. :) Super mys! Ullis stannade för natten och var så go imorse som tog hand om Elna så jag kunde göa mig i ordning. Hon är som en liten extra-mamma kan man väl säga ;)
Jag bara längtar tills hon får bebis så jag kan hjälpa till! Börja producera barn nu Ulrika!

Idag har vi vart i stan, blev bjuden på lunch. Supergott!
Tyvärr hann vi inte vara där mer än ett par timmar, men det var väl lika så bra då jag har tvättstugan nu klockan sex. Älskar att tvätta när det doftar så gott! :) Stryka är också härligt, man får lite lugn och ro samt tid att tänka på allt runt omkring..

Ha det toppen!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du e så söt Veronica :p Du vet att ja så gärna hjälper till!!

HAHA!! Jaa du, måste bara fixa en kille som vill ha barn så ;)

2011-03-02 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0