Förlåt!

Ledsen för den dåliga uppdateringen.. har haft fullt upp minst sagt!

Måste ju berätta om i Lördags!

Jag började dagen med att jobba till klockan 15 (vad annars) ;)
Därefter mötte jag upp Ullis i Centrum där även min sambo, dotter och svärmor var. Superkul! :)
Vi åkte hem och fick stressa som fan med kläder osv, Jag visste ju inte ens vad jag skulle ha på mig..
Det blev iallafall vita jeans-leggings med en persiko-färgad tubtop. sött!
När vi va klara runt 17-tiden så körde min snälla sambo oss till Mörby där vi kunde ta tuben iväg mot hammarby sjöstad och Anna!När vi kom dit var Anna, karin och Daniel i full gång med att fixa med all god mat. Fick sen reda på att 15pers till var på ingång.. Förfestade fram till 12slaget och därefter tog vi taxi till Sturekompagniet!
hade verkligen en toppenkväll. Jag dansade..JAG DANSADE! Det händer Aldrig! Kan meddela såhär i efterhand att jag inte minns vilka låtar som spelade för att jag rörde mig tok mycket.. och jag Skäms så in i helvete! Någon som har en påse som jag kan gå runt med ute? Hehe ;)

Det var iallafall tok mycket människor där och såklart var toaletterna längst ner, så man fick tränga sig igenom allt folk. (eller göra som jag och ställa sig på dansgolvet för att sedan bli knuffad till toaletterna av alla dansande tyranner.. Fick framtänderna av också. Inte hela om tur var, men bitar av dom lossnade, Så det blir ju en rolig tandläkar-kostnad sen.. suck!

hur som helst, Tack för en toppenkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0