Ensam hemma.

Yehapp. Elna är tillbaka på dagis vilket nog är skönt för henne! :) Niklas jobbar och själv sitter jag här och gör ingenting..

Tänkte nog äta något snart.. för tidigt för pommes och Schnitzel? Aldrig! Man mår bra av mat! ;)

Lägnhets letandet fortsätter. Igår åkte jag med svärmor till Vallentuna och tittade på en sjukt snygg lägenhet! Hade fjärilar i magen när vi åkte däifrån och kunde knappt sova i natt.. Hoppas vi får den!! Det jag och Niklas hade pratat om som var negativt var att det var ett rum för lite (det är bara en tvåa..) men när jag klev in i hallen och drog speglarna på väggen åt sidan så var där ett "hemligt rum" :D Det kunde ju inte vaa mer än perfekt! Inte tillräckligt stort för Elna och tyvärr inga fönster. Det är mer en stor garderob, datarum eller något.. Mina tankar drogs mer åt att hänga upp kläder och låta alla Elnas leksaker vara där inne, då kan ju Elna leka som hon vill och vi slipper ha leksaker överallt :)) Självklart får hon leka vart hon vill -så länge det är säkert- men det skadar ju aldrig att kunna skjuta för speglarna och slippa se alla leksaker när hon sover ;)


Jag Måste måste måste slänga in nya bilder på datorn. Det var sjukt länge sen nu.. hittade iallafall den här bilden på mig och Sara när vi tittade på The Boppers och TT Grace (dåvarande the tributes)! Länge sen! Måste erkänna att jag saknar den tiden! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0