Avundsjuka.

Niklas och Elna är på landet igen. Visserligen bara för en natt eftersom Nicke jobbar på måndag och Elna ska till dagis. JAG VILL OCKSÅ! Har jobbat, jobbat och jobbat. Efter jobbet kände jag såklart för att vara ute i solen, men det var ingen som hade tid :( Det är ju lördag = festa! Jag jobbar imorgonbitti igen så jag kan inte åka till Nynäs och umgås heller :( Tråkigt! Skönt förrestenatt Elna och Niklas blir hemma en vecka nu. Som jag har saknat dom!! Man känner sig verkligen helt lost när dom inte är hemma. Man kan göra (nästan) vad man vill, när man vill, me´n jag har verkligen ingen som helst lust. Är hellre hemma med min lilla sessa eller har med mig henne! Igår var jag ledig. Den dagen spenderades väl i Kista cntrum med Niclas, Jessica och lilla Bianca. Fy så söt hon är! Nu känner man lite tvång att börja med bebis nummer två.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0