Presentation

Äntligen frisk nog att kunna sitta upp! Vaknade imorse av att jag hade sjukligt ont i bihålorna, öronen, ögonen och att halsen svullnat igen. Inte roligt, men det är väl sånt man får stå ut med när man har småbarn och det är sånt här väder..! :)
Tur som jag har så var svärföräldrarna snälla att passa Elna ett par timmar när Niklas inte kunde slinka ifrån arbetet.. (dom är sjuka allihopa!)

För er som är intresserade så kansk jag ska ta en närmare presentation av mig själv, (antar att det är roligare att veta vems blogg man läser..)

Mitt namn är då Veronica. Sambo med Nicke och har en dotter på 1,5 år vid namn Elna.
Jag är snart 22 år fyllda och jobbar som hemtjänstassistent i Täby. Ett riktigt roligt jobb faktiskt!

Vet inte vad mer man kan skiva om sig själv, men det dyker väl alltid upp något! :)

Min underbara sambo har vart iväg och hyrt film och köpt lite gott så vi får väl se om det får stanna kvar i magen eller inte!

Ha det kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0