godnattjord.

Börjar känna mig rätt trött trots att jag har vart ledig idag och kunnat sova hela dagen.. det är nog allergichocken och allt kliande som gör att jag känner mig så slut. Har ju satt in en ny p-stav nu. Sa att jag var latex-allergiker så hon bytte handskar till latexfria, men vi glömde ju heelt bort att det är latex i klistret på stripesen och plåstret som jag fick på efteråt. Har fått blåsor på armen, en svullen läpp, illröda kliande ögon och en massa utslag över hela kroppen :( Inte blev det bättre av kortison hellr, utan fick en chock av det också så det blev värre :( Suck! Tog en allergi tablett igår också så jag fick sova hela natten och det hjälpe mot klådan i ögonen och dämpade klådan på kroppen litegranna iallafall. Nåja, hoppas det försvinner om någon dag annars får jag väl uppsöka någon läkare på jobbet eller så! Morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0