Hemkommen från Astrid Lindgren!

Försökte slänga in ett inlägg när vi var på Astrid Lindgren´s, men det gick inge vidare tyvärr.. Jävla Iphone!

Nu är vi äntligen hemma efter 6,5 timmar. Dom ringde till mig igår och sa att det fanns en ledig tid på röntgen idag, så det nappade vi såklart på.. skönt att slippa vänta mer!

Jag visste att det skulle bli hemskt att se när Elna skulle sövas, men att det var sähär hemskt hade jag igen aning om. Man känner sig verkligen hjälplös när man håller sin lilla i famnen oc hon får lugnande för att sen somna in. Hon hade uppspärrade ögon när jag lade ner henne i sängen också, så det kändes nästan som att hon var död! Hemsk tanke, hemsk känsla!

Nu ligger vår snurpa och sover en stund iallafall. :)

Slänger in lite bilder om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0